marți, 16 martie 2010

O dorinta..o masina!

Nu ma pricep la masini.Tehnic vorbind.Pot spune insa un singur lucru despre ele si anume daca imi plac sau nu.Ei bine nu am crezut ca am sa apuc ziua in care am sa spun ca-mi place un model Dacia.Cine aude in ziua de azi de Dacie mai ca lesina de ras,uitand ca nu cu mult timp in urma se bateau pentru a se trece pe o lista de asteptare pentru o masina din aceasta marca.
Imi place Dusterul.E o inovatie in marca Dacia pe care multi cunoscatori nu sperau sa o mai vada.Imi place ca este simpla dar totusi frumoasa.V-am spus ca nu ma pricep la date tehnice.Imi place design-ul,ca este o masina de teren compatibila cu "drumurile" noastre si ca reuseste sa arate ca un suv la un pret accesibil chiar si noua,muritorilor de rand si imi mai place numele simbolizand probabil ceea ce se va alege de tara asta intr-un final!
Nu am vazut-o "pe viu" dar abia astept un drivetest cand va ajunge si la mine in oras.Cine stie poate voi renunta la Cielo si ma voi orienta spre un Duster "rosu ca focul ca sa-mi surada norocul"!


Articolul participa la concursul Motorstory.ro

Niciun comentariu: