joi, 11 februarie 2010

eMAG.ro si garantia!

Intr-o zi ploioasa de inceput de toamna am plecat hotarata sa-mi cumpar un uscator de par.Si umbland din stand in stand am gasit unul care parea potrivit si la pret si la aspect.Toate bune si frumoase.Am platit si m-am bucurat ca am si eu un uscator de par de marca,ca de,acum ne mai uitam si la firma producatoare!
Primul lucru pe care l-am facut a fost sa-l incerc.Proasta idee!De cum l-am bagat in priza a inceput sa scoata niste sunete ciudate zici ca trecea trenul prin apropiere.M-am intors la magazin dar mi-au spus zambitori ca nu e stricat doar e nou si din aceasta cauza se aude mai ciudat.Asa ca am ramas cu el si pana in ziua de azi si la fiecare folosire mi-e teama sa nu bubuie.
Acum lucrurile incep sa se schimbe cu ExtraGarantie de Retur de la eMAG si pacat ca nu au avut-o in perioada cand am luat eu uscatorul.E ceva ce cu siguranta v-a revolutiona piata deoarece daca iti dai seama ca produsul deja achizitionat nu e ceea ce vrei pana la urma in 30 de zile primesti banii inapoi.
E o idee care iti da posibilitatea sa nu-ti para rau mai tarziu pentru alegerea facuta.Oricum trebuie sa va grabiti ca promotia dureaza intre 8 februarie - 30 aprilie 2010.Mulumim eMAG!
Cu acest articol particip la concursul Un Sony Vaio pentru cel ce duce vestea buna! Numarul meu norocos este numarul 150.

Niciun comentariu: