luni, 28 decembrie 2009

Mica,cuminte,dragalasa eu de Mos sunt premiata!

Image and video hosting by TinyPic
Draga Mosule de vii
Eu te intampin cu poezii
Si mai scurte si mai multe
Sa stii ca am fost cuminte.

In anul ce sta sa plece
Eu am fost foarte cuminte
Am spart geamuri,am rupt dinti
Obicei de la parinti.

Nu vreau munti de jucarii,vreau doar s-aduci papadii
Multe,mari si parfumate
Sa am sa fac salate
Ca pe criza asta mare trebuie sa intram la stramtoare.


Nu a fost un an dominat de mari realizari ba din contra a fost un an greu si care m-a pus la multe incercari.Am fost cuminte fortata mai mult de imprejurari dar a meritat deoarece am o familie minunata si de aceea Mosul trebuie sa treaca sa ma viziteze si sa ma premieze pentru ca am trecut cu brio peste toate neplacerile si hopurile cu fruntea sus si zambetul pe buze!

Post scris pentru concursul Sheblogs.ro

Niciun comentariu: