marți, 16 februarie 2010

Haideti sa va spun eu de ce mi-as dori sa primesc telefonul Allview Guld.Pai povestea incepe cam acum opt ani cand am luat contact cu un telefon.La vremea aia daca aveai un Nokia caramida cum le spuneam noi,erai cineva!Pe atunci cu totii eram clientii unei firme,sa-i zicem "x" de telecomunicatii.Toate bune si frumoase,oferte bune,credeam noi,preturi imbatabile pana cand intr-o zi a aparut pe piata firma "y".Ei si uite ca a inceput concurenta!Minute bonus,mesaje gratuite in retea,cadouri la reincarcare....si prietenii au inceput sa migreze la firma nou aparuta atrasi de mirajul unor costuri mai mici.
Si eu m-am trezit impartita intre doua gasti care tineau cu "dintii"de numerele lor de telefon,ca portarea inca nu se zarea la orizont.Bun,mi-am zis!Ca sa impac si varza si capra mi-am mai luat un sim si inca un telefon.Asa puteam pastra legatura cu toti fara sa ne injuram reciproc ca ne consumam din credit daca vorbim dintr-o retea in alta,acum vorbeam numai cu minutele,deci aproape gratis.
Si majoritatea din cercul meu au procedat asa,doua sim-uri ,doua telefoane.Dar le mai uitam acasa,mai ramaneam fara credit,le mai pierdeam.Dar linistea si pacea ne-a fost intrerupta brusc cand l-a orizont aparea tantosa inca o firma,"z" cu oferte care mai de care.Lumea a facut ochii mari si hop top au inceput sa migreze in acea directie.
Au inceput in curand sesiunile de convingere ca "aia-i mai buna","ba nu cealalta" si tot asa pana mi-am dat seama ca daca vreau sa-i impac pe toti am sa sfarsesc carand numai telefoane dupa mine si am zis Gata!
Momentan am numai doua cu vechile numere de acum un secol si fidela primelor firme de telefonie care aparusera.Stiu ca sunt pe piata telefoane dual sim dar nu a fost o prioritate dar omul mai simte nevoia si unei schimbari.Mi-as dori acest telefon pentru tot ceea ce este si pentru toate functiile smechere pe care le are.Un telefon special,la fel ca mine.

Ocazia minunata de aprimi in dar telefonul imi este oferita de Dan Dragomir,in exclusivitate de 8 Martie.Cel/cea mai bun/buna sa-l merite!!

Niciun comentariu: