joi, 6 mai 2010

Imi doresc...produse Philips


Cand spui Philips spui calitate.Nu mai e nevoie sa intrebi daca firma e sigura,are produse de calitate,daca clientii au fost multumiti,daca produsele rezista in timp sau nu.De-a lungul anilor a dovedit ca se poate sa ai calitate si pret accesibil.Ca se poate ca lumea sa fie multumita de produsul cumparat chiar si peste ani buni de la achizitie.

As alege orice produs marca Philips deoarece sunt convinsa ca nu voi fi dezamagita si ca banii dati nu-i voi considera irositi.Este o marca care mi-a dovedit ca merita toata increderea mea,avand produse vechi de la aceasta firma dar care functioneaza ca si cum au fost cumparate ieri!Rasfoind site-ul lor http://www.philips.ro/index.page mi-a atras atentia acest robot de bucatarie care pare sa fie visul oricarei gospodine devenit realitate.Mi l-as dori foarte mult deoarece imi place mult sa gatesc si mi-ar usura inzecit munca.Cu siguranta daca ma voi hotara sa achizitionez asa ceva pe viitor, sigur spre aceasta marca m-as orienta.

Tragand cu ochiul prin casele prietenilor cam toti au cel putin un produs Philips si organizand un mic sondaj cam toti au spus ca prima optiune ar fi tot Philips daca ar fi sa cumpere ceva,asa ca in acest caz cuvintele sunt de prisos.

Iar rama foto e foarte frumoasa si mai ales utila!

Niciun comentariu: