miercuri, 27 ianuarie 2010

Taur sau Tigru sau.......doar eu?!



Conform zodiacului chinezesc ma incadrez in zodia Tigrului,facand parte din ciclul 78 inceput pe 9 februarie 1986. În calendarul chinezesc, fiecare dintre cei 12 ani ai unui ciclu poarta numele unui animal. Legenda spune ca Buddha le-a chemat la el pe toate animalele înainte sa paraseasca aceasta lume. Numai 12 animale au venit sa îsi ia ramas bun, iar el le-a rasplatit dând numele lor câte unui an chinezesc, în ordinea sosirii lor. În traditia chineza, animalul care guverneaza anul în care se naste un om are o influenta puternica asupra personalitatii omului respectiv. Se spune ca este "animalul care se ascunde in adâncul sufletului"

Momentan nimic nu-mi arata ca ar minti.Sunt o persoana visatoare care-si pune dorintele pe primul plan lasand esentialul mai la urma.Important e ca reusesc sa ma trezesc si sa revin la realitatea dura concentrandu-ma sa-mi indeplinesc visele si dorintele.

Si ce daca sunt incapatanta si impulsiva?!Ar fi pacat sa nu pun in aplicare caracteristicile celor doua animale cu care ma inrudesc,zodiacal vorbind!Ca si ele imi tin capul sus,mandria neputand fi uitata iar spiritul de luptator si sef de haita e cu greu tinut in frau.Personal ma regasesc in zodiac dar cu siguranta nu voi lasa astrele sa-mi guverneze si conduca viata!

Post scis pentru leapsa fetelor de la Hotcity.

Niciun comentariu: